Polityka Jakości
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. prowadzi działalność polegającą na:
- ujmowaniu, uzdatnianiu i dostarczaniu wody,
- odbiorze i oczyszczaniu ścieków,
- produkcji i dostarczaniu ciepła,
- budowie sieci wodociągowych, kanalizacyjnych i ciepłowniczych wraz z przyłączami,
- budowie, remontach oraz bieżącym utrzymaniu i konserwacji dróg, ulic, placów i chodników,
- świadczeniu usług w zakresie wywozu i unieszkodliwianiu nieczystości stałych i płynnych oraz realizowaniu zleceń związanych z utrzymaniem czystości i porządku w mieście,
- transporcie pasażerskim miejskim.
Aby zaspokoić wymagania i oczekiwania klientów oraz odnieść finansowy sukces realizować będzie poniższe cele biznesowe:
- dla Klientów:
- wysoka jakość obsługi Klienta
- płynność i terminowość w realizacji usług
- współpraca z naszymi klientami i partnerami w atmosferze wzajemnego zaufania i poszanowania
- wysoka jakość świadczonych usług, zgodnie z wymogami, oczekiwaniami i obowiązującymi standardami
- szybka i skuteczna interwencja w przypadku awarii
- obniżenie ilości reklamacji
- dla rozwoju firmy
- pozyskiwanie nowych Klientów
- rozszerzenie zakresu świadczonych usług
- wykorzystywanie nowych technologii
- zwiększenie konkurencyjności
- promowanie firmy na zewnątrz
- dla finansów firmy
- zwiększenie obrotów
- utrzymywanie płynności finansowej
- racjonalne zarządzanie finansami
- dla działania firmy
- skuteczne zarządzanie procesami firmy poprzez ISO 9001:2008
- doskonalenie systemu zarządzania jakością ISO 9001:2008
- podnoszenie kwalifikacji pracowników
- przestrzeganie wymagań dotyczących ochrony środowiska w zakresie oczyszczania ścieków i gospodarki odpadami
- zapewnienie efektywnej współpracy między oddziałami firmy
Zatwierdził: Prezes Zarządu